tisdag 14 januari 2020

Mångalen / Kuuhullu



Jag hade bestämt mig att nu ska den fotas
precis när den visar sig och
det tog sin lilla tid ..
dvs 2 timmar på stranden och
det var låååånga minuter men
fort den kom upp.
Jag låg i backen och försökte hitta bra inställningar 
på kameran och inte alls enkelt att få fina bilder men
jag är nöjd
--------
Olin päättänyt että nyt se kuu kyllä kuvataan
heti kun se mollukka näyttäytyy taivaanrannalla mutta
siinä meni vain 2 tuntia odotellessa elikkä
2 tunnissa on monta pitkäääää minuuttia 
mutta sitten se nousikin hurjaa vauhtia ylös.
Vaikea löytää oikeita asetuksia kamerasta että
kuvat onnistuisivat mutta
olen aika tyytyväinen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid
-------------
Tulen iloiseksi kommentistasi

Kul att du hittade hit

Hoppas du ser något intressant..
Om du vill kontakta mig : tarja04@hotmail.com
Ha det bra och välkommen åter

Bloggarkiv