fredag 19 juli 2019

Tappade min keps / Pudotin lippikseni




På något vis så hamnade min keps bredvid vägen,
tror det var bromsen som ville mig illa just då.
Jag letade och letade men den fanns bara inte
tills jag kom på var jag viftade den sist.
Testar brodera på brädbitar,
ska nog komma på vad det kan bli
------------
Jollain ihmeen tavalla joutui minun lippikseni
tien varteen, luulen että rouva Paarma
 halusi tehdä pahaa minulle juuri silloin.
Etsin joka paikasta moneen kertaan kunnes 
muistin missä näin sen viimeksi eli
huidoin niitä ötököitä.
Kokeilu kirjailu/ompelusta menossa puu jutuista
voihan siitä jotain tullakkin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid
-------------
Tulen iloiseksi kommentistasi

Kul att du hittade hit

Hoppas du ser något intressant..
Om du vill kontakta mig : tarja04@hotmail.com
Ha det bra och välkommen åter

Bloggarkiv