måndag 11 mars 2019

Vad händer med bloggen / Mitä tapahtuu blogille





Är det någon som vet något om
Google profilen ( våra profiler) ska försvinna.
Var in på min egen profil och
där står det att i april ska den bort.
Vad händer eller
har jag bara drömt en otäck dröm igen ?
Riktigt kalla vindar i dag men
gick i skogen tills jag blev varm
---------
Onko joku joka tietää jotain 
Google profiilista, 
katsoin omaa profiiliani ja siellä
luki että se häviää huhtikuussa.
Mitä tapahtuu ja miten silloin voi
käyttää blogia , en ymmärrä.
Olenko nähnytkin vain unta kenties ?
Olipa hurjan kylmä tuuli tänään mutta
kävelin metsässä niin mutkille että 
lämpökin löytyi

6 kommentarer:

  1. Google+ lopetetaan hustikussa ja sieltä pitäisi siirtää sitten itse pois kaikki minkä haluaa säilyttää. Muuten ne hävitetään kaikki. Itse eivät niitä muualle taaleta. Siellä on kyllä ohjeet miten pitää toimia että daa ne siirrettyä uuteen paikkaan. Hermillista, kun aikoinaan siirsivät Picasata kaikki kuvat sinne ku se vuorollaan lopetettiin.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mullakin oli Picasa ja tykkäsin, täytyy katsoa lisää onko jotain uutta tekstiä.. harmillista tällainen kun olla peölko päällä millon keikahtaa ja loppuu koko homma..mitähän keksisi tilalle muuten

      Radera
  2. Jag blir inte klok på det heller. Jag väntar och ser vad som händer. Men bloggen ligger ju på Blogger så den ska det väl inte hända nåt med hoppas jag. Men just google har jag ju mail och sånt på. Men jag tror att det är Google+ som försvinner. Lika bra det. Den har jag aldrig förstått mig på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Våra profiler är ju google profiler, tar de bort mig så kan jag inte skriva..ingen aning vad de menar..

      Radera
  3. En ole googleasiaan perehtynyt. Kaipa aikanaan selviää.
    Tässä sulla on kaunis kuvasarja.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jospa Google juttukin selviää aikanaa.. saattaa loppua tämä sitten. Kiitos kommentistasi kuvistani..minäkin tykkäsin jotenkin eritavalla.. haurasta metsän tunnelmaa niissä

      Radera

Tack för att du tar dig tid
-------------
Tulen iloiseksi kommentistasi

Kul att du hittade hit

Hoppas du ser något intressant..
Om du vill kontakta mig : tarja04@hotmail.com
Ha det bra och välkommen åter

Bloggarkiv