måndag 1 oktober 2018

Så mycket bilder / Niin paljon kuvia





Tänk om jag klarade av att pausa detta
med kameran, men hur tråkigt skulle det vara.
Svårt att välja vilka bilder ska hit,
har jag någon som kollar och vad ger det mig.
Enkelsidig kommunikation, känns inte bra 
så jag måste komma på något att göra med bilderna
så ge förslag !! 
Maila mig om ni inte lyckas kommentera !!!!
-----------
Voi kun pystyisin pitämään paussia tässä kuvaamisessa
mutta miten tylsää se olisi.
Vaikea valita kuvia tänne,
katsooko kukaan ja mitä se antaa minulle.
Yksisuuntainen kommunikaatio
ei tunnu oikein hyvältä joten
jotain pitäisi keksiä joten
anna ihmeessä vinkkiä !
Voit laittaa sähköpostia jos
ei onnistu kommentoida !!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid
-------------
Tulen iloiseksi kommentistasi

Kul att du hittade hit

Hoppas du ser något intressant..
Om du vill kontakta mig : tarja04@hotmail.com
Ha det bra och välkommen åter

Bloggarkiv