onsdag 14 oktober 2015

Droppar / Pisaroita

 
Så trög jag känner mig med fotohanteringen,
får ingen ordning på det.
Jag får leta fram bilden bland 1 månads alla foton.
Det måste ju vara helt galet, kommer inte på hur få det som förut.
När jag kollar o ska redigera då minsann hittar jag på datum men sen blir det kaos.
Hur som helst så var det massor med droppar efter frosten,
jag jagade bland grässtrån som en galning.
Får ju motion om inte annat.
----------
Tunnen kyllä itseni aika tyhmäksi tässä kuva hommassa ja
en saa järjestykseen vaikka kuinka yritän.
Pitää etsiä joka kerta kaikki kuukauden kuvat ja
 tirkistellä pikku ruudusta että missä ne piileskelee.
Oli niin hyvä järjestely aikasemmin mutta kun ei vaan onnistu.
Jos fixailen kuvia niin kyllä se silloin löytyy hienosti mutta
 tänne onkin eri juttu.
No joka tapauksessa juoksin hulluna pitkin peltoja pisaroitten perässä,
 saahan siinä liikettä ainakin.

2 kommentarer:

  1. Kurjaa, kun ongelmia kuvien kanssa yhä. Minulla käytössä win7, mutta koko ajan tyrkyllä win10. En uskalla sitä päivittää.....Käytän Photoshop elementsiä kuvien käsittelyyn, mutta järjestelyyn ihan windowsin omaa toimintoa.....
    Toivottavasti ongelmiin löytyy ratkaisu!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Just se win 10 kummittelee tässä. Kokeilen Picassa3 nyt jossa tein tuon collage kuvan. En ole vielä kokeillut Photoshop kuin englanniksi mutta en jaksanut mutta ehkä löydän sen ruotsiksi.Kiitos sinulle kommenteistasi, se kannustaa jatkamaan tätä hommaa.

      Radera

Tack för att du tar dig tid
-------------
Tulen iloiseksi kommentistasi

Kul att du hittade hit

Hoppas du ser något intressant..
Om du vill kontakta mig : tarja04@hotmail.com
Ha det bra och välkommen åter

Bloggarkiv