tisdag 29 september 2015

Lyckades igen / Onnistuin taas


 
Nu kan jag lägga in bilder men
har skapat nya problem med bilderna.
Ingen ordning på bilderna på datorn,
måste fixa snart.
Var på en pytte promenad i morse,
var ju frost på marken men
var för sen. Det hann smälta bort.
Sista bilden är min egen blomma
som jag väntat så länge att den skulle blomma,
glad att jag hann se det underbara.
Ha en fin dag o gå ut om du kan,
jag ska nog ut i skogen o njuta av lugnet.
---------
Kuvia onnistuu laittaa taas,
kunhan saa kuvat koneella oikeisiin paikkoihin niin
hyvin menee.
Pikku lenkki talon ympäri aamulla,
valitettavasti kuura jo ehti sulaa pois kun olin myöhässä.
Alimmainen kukka on omani jota
odottanut jo kauan että häyttäisi kauneutensa ja
viimeinkin juuri yöpakkasten tullessa lehautti helmansa näkyville.
Hyvää päivää sinulle ja mene ulos jos mahdollista,
itse aion metsälenkille nauttimaan luonnon rauhasta.
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid
-------------
Tulen iloiseksi kommentistasi

Kul att du hittade hit

Hoppas du ser något intressant..
Om du vill kontakta mig : tarja04@hotmail.com
Ha det bra och välkommen åter

Bloggarkiv