måndag 6 april 2015

Tulpan glädje / Tulppaani iloa

Köpte dessa underbara tulpaner för att glädja mig själv i dag.
Att glädja mig själv, det ska jag göra mer..
det har jag bestämt i dag.
Livet är så skört så vi borde ta vara på all glädje vi kan,
behöver inte betyda köp med dyra pengar.. 
Önskar er positiva tankar o livets glädje 
---------
Ostin nämä ihanat tulppaanit tänään omaksi ilokseni.
Aion antaa itselleni enemmän iloa tästä lähtien..
siitä tuli päätös tehtyä tänään.
Elämä on niin haurasta,
positiivisuutta ja elämäniloa teille kaikille

2 kommentarer:

  1. Itselle pitääkin olla hyvä ja antaa myös ilonaiheita. Hyvä sinä. Minä otan esimerkkiä.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kiitos, aivan oikein.
      Sisareni sanoo :Aivan samaa mieltä!

      Radera

Tack för att du tar dig tid
-------------
Tulen iloiseksi kommentistasi

Kul att du hittade hit

Hoppas du ser något intressant..
Om du vill kontakta mig : tarja04@hotmail.com
Ha det bra och välkommen åter

Bloggarkiv