onsdag 7 januari 2015

Veckans bild i tidningen / Viikon kuva lehdessä

Så äntligen kan jag lägga in artikeln i tidningen.
Var något strul först men nu äntligen så blev den synlig.
Min bild är den sista , klicka på pilen bakåt så får du fram min bild först

 http://vlt.se/lasarbilder/veckansbild/1.2772049-ett-konstverk-skapat-av-kung-bore

Du får kopiera, går inte annars
 -----------------
Viimeinkin voin laittaa artikkelin minusta ja kuvastani tänne,
jotain viivettä oli ennnenkuin tuli netille näkyviin, kyselin niin järjestyi.
Minun kuvani on viimeinen eli jos peruutat nuolen avulla niin saat kuvani näkyviin ensimmäiseksi

http://vlt.se/lasarbilder/veckansbild/1.2772049-ett-konstverk-skapat-av-kung-bore

Täytyy kopioida, ei onnistu lähettää suoraa osoitetta josta voisi klicka suoraan..harmi

3 kommentarer:

  1. Nu har jag läst artikeln och gratulerar så mycket men jag hittar inte bilden!? Jag gick igenom alla bilder men såg inte ditt namn någonstans.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min bild är nummer 55 . Så om du backar med pilen så får du fram min bild först.
      Hoppas du hittar nu.
      Tack så jättemycket för denna kommentar o de andra fyndiga/roliga kommentarer .

      Radera
    2. Jag kopierade in länken men bilderna går bara mellan 1och 50?

      Radera

Tack för att du tar dig tid
-------------
Tulen iloiseksi kommentistasi

Kul att du hittade hit

Hoppas du ser något intressant..
Om du vill kontakta mig : tarja04@hotmail.com
Ha det bra och välkommen åter

Bloggarkiv