onsdag 3 oktober 2012

Blomman fortsättning / Kukka jatkoa

Första stygnen för hand, ängrar nästan att började visa för er,
tänk om jag inte lyckas få till det så bra som jag vill.
Borde tränat i smyg o gjort en innan,
men denna är den första på just detta viset.
Ska försöka fortsätta lite till i dag,
nu har jag ju lånekameran att kunna dokumentera.
Jag som skulle göra en röd blomma,, vad hände
-----------------------
Ensimmäiset pistot käsin ja miksi aloinkaan näyttää heti teille,
jos ei onnistukkaan hyvin tää ihan eka kerta tällä mallilla.
Olis pitänyt harjoitella piilossa ekaks,
Yritän saada homman eteenpäin tänään ja voin dokumentoida lainakameralla
Minun kun piti tehdä punainen kukka, mitä tapahtui
 
----------------------------

1 kommentar:

Tack för att du tar dig tid
-------------
Tulen iloiseksi kommentistasi

Kul att du hittade hit

Hoppas du ser något intressant..
Om du vill kontakta mig : tarja04@hotmail.com
Ha det bra och välkommen åter

Bloggarkiv