lördag 8 september 2012

Blogglistan

 Om du vill synas i min blogglista med bilder, så bli min följare så lovar jag lägga dig i min lista .
Om det stämmer någorlunda med min ide om detta blogg, nu missar både jag o mina läsare dig om du inte syns.. Välkomnar nya följare o tackar mina trogna .. Skriv gärna mer kommentarer så vore jag lycklig.. Allt gott till dig
( Du förstår säkert vad jag menar, texten blev lite halvkonstigt ..du får rätta mig )
-----
Jos haluat näkyä blogg listassani kuvalla niin tule seuraajakseni niin lupaan laittaa sinut listalleni jos blogisi vastaa ideaani jollain tapaa. Nyt emme näe sinua , en minä eikä lukijani.
Tervetuloa uudet seuraajat ja kiitos nykyisille uskollisille ..
Toivon enemmän kommentteja, olisin niistä onnellinen. Kaikkea hyvää sinulle..
( Jotenkin näyttää niin juhlalliselta tuo teksti.. kerro jos hassuja sanakäänteitä )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid
-------------
Tulen iloiseksi kommentistasi

Kul att du hittade hit

Hoppas du ser något intressant..
Om du vill kontakta mig : tarja04@hotmail.com
Ha det bra och välkommen åter

Bloggarkiv