onsdag 4 april 2012

Allt för bra bilder

Jag klättrade ner i en ravin , grenar ville inte släppa fram mig men envis var jag,för att få dessa bilder..
Sist jag var där så var det forsande vatten blandat med tjocka isflak som knuffade varandra..
Nu bara lite rostigt vatten med multnande löv.
Intressant o väldigt vackert !
Välkommen till min nya följare.. så himla kul att du vill följa min blogg !!

---
Kiipeilin rotkossa että saisin hyviä kuvia, oksat yritti estää mut väkisin vain eteenpäin.
Viimeksi kun olin täällä niin vesi kuohusi ja paksut jää lautat töni toisiaan.
Nyt vain ruosteista vettä ja hajoamis tilassa olevia lehtiä.
Mielenkiintoista ja tosi kaunista.
Tervetuloa uudella seuraajalleni, tosi kivaa että haluat seurata bloggiani !!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid
-------------
Tulen iloiseksi kommentistasi

Kul att du hittade hit

Hoppas du ser något intressant..
Om du vill kontakta mig : tarja04@hotmail.com
Ha det bra och välkommen åter

Bloggarkiv