måndag 5 mars 2012

Sett och känt på morgon promenaden

Underbart vackert på morgonen vid vattnet ,
jag njöt av naturens konst o känslan av lycka var stor.
Skavsår på hälen och frostbitna tår kunde inte minska lyckan jag kände.
En hund med sin husse stannade.. lite prat, 
jag berättade om min rädsla för hundar som borta nu.
Så stolt jag är för det svåra som jag vunnit över.
Ta vara på stunden o känn lyckans vingar komma flygande till dig
---
Mahtavan ihanaa aamu lenkillä veden läheisyydessä,
nautin luonnon taiteesta ja onnen tunne oli suuri.
Rakko kantapäässä ja pakkasen puremat varpaat eivät voineet vähentää onnen tunnettani.
Koira ja omistajansa pysähtyivät ja hetki keskustelua..
kerroin suuresta koiran pelostani jonka voittanut ..
Olen ylpeä etten enää pelkää koiria, se suuri voitto minulle .
Ole hetkessä tässä ja tunne onnen siipien tulevan luoksesi sinua koskettamaan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid
-------------
Tulen iloiseksi kommentistasi

Kul att du hittade hit

Hoppas du ser något intressant..
Om du vill kontakta mig : tarja04@hotmail.com
Ha det bra och välkommen åter

Bloggarkiv