torsdag 28 april 2011

Orättvist

Ledsen  att behöva lämna bort mina blommor o de gamla hinkar som jag har texVildvin,  bundit ihop stöd av pinnar o ris.. (ber om ursäkt, blir lite galet)
Första sommaren på länge då jag inte har nån plätt att kunna odla o greja, det suger ska du veta.
Undrar hur rosorna på förra stället har börjat komma, kan de klippa o greja ..helst inte tänka på det.
Som tur, fick jag rensa lite i helgen hos en god vän, det kändes så bra.
Bara tränga sig på , inte så kul alla gånger men hoppas var till hjälp.
Mår mycket bättre efter, klarar lilla balkongen ett tag igen, har plats för några små krukor.
Får väl fortsätta drömma om en lite plätt där jag får flumma o greja med blommor mm
Bråttom ut, skogspromenad efter dagar i stan o sittande i bilen med massa köer i Stockholms trakten..
Ta hand om dig
-------------
Surullista kun joudun antamaan pois minun kukkani ja Villiviini astiat jossa tein  kehikot tueksi.
Ensimmäinen kesä pitkään aikaan kun ei missä touhuta puutarhassa kukkia hoitaen, miten jaksan pikku parvekkeella, vaikeaa.
Onneksi sain auttaa ystävän luona kukkapenkkiä raivaten , nyt jaksan taas hetken aikaa.
Ei kylläkään hauskaa kun joutuu väkisin työntymään kyläilylle mutta uskon että olin paljonkin avuksi.
Täytyy vain jatsaa haaveilua paikasta jossa voin touhuta puutarhassa taas.
Nyt pikaisesti ulos metsään rauhaan kävelylle.
Tukholman liikenteessä ja jonoissa olemisen jälkeen.
Että pidä huoli itsestäsi



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid
-------------
Tulen iloiseksi kommentistasi

Kul att du hittade hit

Hoppas du ser något intressant..
Om du vill kontakta mig : tarja04@hotmail.com
Ha det bra och välkommen åter

Bloggarkiv