tisdag 4 januari 2011

Barn lär sig att brodera




Här ses prov på mina barnbarns början till fritt broder o skapande.
De är redan duktiga att hantera nål o garn, resultatet överraskar mig varje gång, vilket är väldigt spännande.
Broderiet i den blå tröjan o allt det blåa .
har han,snart 5 år,, hjälpt mig med.
Det vita har en 3 årig tjej broderat, det har jag inte hunnit komma på vart den ska användas ännu.
 
-----------------
Tässä lastenlapseni 3 ja 5 vuotias ovat opetelleet vapaata kirjailua.
He ovat jo taitavia neulan ja langan käytössä.
5 vuotias  kairjaili kaikki siniset ja valkoisen teki 3 vuotias.
Lopputulos on aina jännittävä ja mielenkiintoinen yllätys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid
-------------
Tulen iloiseksi kommentistasi

Kul att du hittade hit

Hoppas du ser något intressant..
Om du vill kontakta mig : tarja04@hotmail.com
Ha det bra och välkommen åter

Bloggarkiv