söndag 3 oktober 2010

Ordning och reda










Fixar o trixar med mina garn, tyger och annat i mitt nya hem.
Kan inte börja skapa något innan fått någorlunda ordning men inte så mycket kvar nu.. glad för det.
Har köpt ett skåp där det är glasdörrar o kommer få synligt lite av mina tyger o garn. Blir inspirerad av att se dessa dagligen. Njut av klara höstdagar innan höstrusket börjar.
---- Touhuan joka päivä lankojen ja kankaitten kanssa että saisin viimeinkin järjestykseen edes jotenkin.
Tekee jo mieli alkaa tekemään jotain .
Ei paljoa jäljellä enää onneksi, aika rasittavaa tämä on.
Ostin kaapun jossa lasiovet ja hyllyille tulee niin lankoja kuin kankaitakin näkyviin, se ihanaa ja inspiroivaa.
Nauti kauniista syyspäivstä ennenkuin sateet ja harmaus voittaa.

1 kommentar:

  1. Ordning och reda är alltid trevligt...dessutom blir det snyggt om man gör som du!
    Återkommer, ska nu läsa mer i din fina blogg!
    Tack för dina rader hos mig!
    Ha en fortsatt fin vecka!
    Kram ifrån Oumberlige Peter!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid
-------------
Tulen iloiseksi kommentistasi

Kul att du hittade hit

Hoppas du ser något intressant..
Om du vill kontakta mig : tarja04@hotmail.com
Ha det bra och välkommen åter

Bloggarkiv