fredag 12 juni 2009

Fria tankar


Kan inte bestämma mig om detta är färdigt,
får frid i själen när jag håller på med mitt fria sätt att jobba på.
Sorgen och värken tar lite semester , jag känner att jag lever fullt ut.
Ha det så gott mina läsare och krama din närmaste för morgondagen vet man ingenting om------
Vaikea päättää onko tämä valmis, saan rauhan sydämeeni kun saan toteuttaa vapaasti itseäni.
Suru ja kipukin ottavat hieman kesälomaa ja elän täysillä.
Voi hyvin lukijani ja muista halata rakkaitasi sillä huomisesta emme tiedä mitä se tuo tullessaan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid
-------------
Tulen iloiseksi kommentistasi

Kul att du hittade hit

Hoppas du ser något intressant..
Om du vill kontakta mig : tarja04@hotmail.com
Ha det bra och välkommen åter

Bloggarkiv