onsdag 21 maj 2008

Det växer

Det är så härligt att se när allting växer, njuter av det verkligen... mycket.
Första gången jag blandat i nån slags kristaller i jorden. Det ska hindra att det torkar så fort.. Om det nu blir en indiansommar, och om jag inte har lust att vattna så ofta.. Fast det har jag oftast.
Har ställt blommorna så att regnvattnet kan vattna de som har hål i botten..
Hoppas på lite sol i dag, alla jag möter verkar så mycket gladare då.. Jag med för den delen.. Ha en bra dag och skriv gärna ett par ord så jag vet om det är någon som läser detta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid
-------------
Tulen iloiseksi kommentistasi

Kul att du hittade hit

Hoppas du ser något intressant..
Om du vill kontakta mig : tarja04@hotmail.com
Ha det bra och välkommen åter

Bloggarkiv