torsdag 7 juli 2016

Sommarfägring / Kesän kauneutta





Fixade några fina bilder och nu hittar jag de inte,
bara att jag letade nya vägar så borta.. dessa får duga.
Fina dagar o borde hitta på något med vad ?
Är helt trött på alla små blodsugare som
 hittar mig så fort jag går ut.. gillar inte alls !
---------------
Fixasin muutamia kivoja kuvia mutta nyt ei niitä löydykkään,
ihan vaan kun jotain rassailin kesken tänne laiton.. no saavat nyt kelvata.
Hienoja päiviä ja pitäs tehdä jotain mutta mitä ?
Aivan väsy noihin pieniin verenimijöihin
 jotka syöksyy kimppuun heti kun menen ulos
ja en tykkää yhtään !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid
-------------
Tulen iloiseksi kommentistasi

Kul att du hittade hit

Hoppas du ser något intressant..
Om du vill kontakta mig : tarja04@hotmail.com
Ha det bra och välkommen åter

Bloggarkiv