lördag 12 mars 2016

Hitta nya vänner där i närheten // Löytää uusia ystäviä läheisyydestä

Svårt är det !
Fattar inte hur man som ny fixar hitta nya roliga vänner när man är nyinflyttad och singel ,
känner mig helt utanför och vet inte hur jag ska göra.
Alla har ju sina vänner så ensam tant passar inte in på nåt sätt!
Säg inte att gå med i en förening, det har jag provat de flesta nu.
Tror inte folk tänker på detta dilemma för de nyinflyttade.
Kom gärna med råd, innan jag blir tokigare !!
-----------
Vaikeeta on !
En ymmärrä mistä ihmeestä kaivetaan ystäviä esille kun on uusi ihminen paikkakunnalla.
Tunnen itseni ulkopuoliseksi ja en löydä paikkaani vaikka kuinka yritän.
Olen kokeillut olla mukana kerhoissa mutta vastaan otto on erittäin vaisu ja kaikki ovat jo vanhoja kavereita joten uutta ihmistä ei kaivata sotkemaan.
Ihmiset vaan eivät ymmärrä tätä , varsinkin jos on sinkku niin vielä yksinäisempi.
Kertokaa jos olette kokeilleet joka toimii !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid
-------------
Tulen iloiseksi kommentistasi

Kul att du hittade hit

Hoppas du ser något intressant..
Om du vill kontakta mig : tarja04@hotmail.com
Ha det bra och välkommen åter

Bloggarkiv