onsdag 16 september 2015

Strömmar / Virtaa



 Lite spänd för morgondagen,
ska åka till närheten av Stockholm till läkare
som jag hoppas kan hjälpa mig med mina rastlösa ben.
Kan bli riktigt ordentligt med regn o jag har
dåliga torkare i bilen..känns inte bra alls.
Ska åka i tid o sätta på gps på sista biten så går det säkert bra.
Håll tummarna.
Var till skogen en stund, hittade en bäck så klart
----
Vähän jännittää huominen,
ajan Tukholman lähelle levottomien jalkojen takia.
Jospa saisin asiallista apua sieltä.
Luvattu reipasta sadetta ja
autossa huonot pyyhkimet.. ei oikein tunnu hyvältä.
Lähden ajoissa ja ajan gps ohjeiden mukaan loppupätkän.
Pidä ihmeessä peukkuja,
Kävin metsässä retken ja löysin puron joka lorisi mukavasti.
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid
-------------
Tulen iloiseksi kommentistasi

Kul att du hittade hit

Hoppas du ser något intressant..
Om du vill kontakta mig : tarja04@hotmail.com
Ha det bra och välkommen åter

Bloggarkiv