fredag 1 juni 2012

Plast kulor

Har sytt kuddar till barnbarnen.
Vill sy en stor säck med större kulor men vet inte var jag kan hitta det.
Dessa är mindre än ärtor som jag  beställ från stoff o stil, kostade 80 kr 30 liter.
Snälla, om du vet var det finns så berätta !!!
--
Olen ommellut lapsenlapsilleni tyynyt joissa pikku muovi pompuloita.
Haluan löytää suurempia ja isomman erän että voin tehdä suuren säkin .
Kerro jos tiedät mistä voisin saada niitä.
Nämä olivat  herneestä pienempiä ja 30 l maksoi n 80 kruunua.

1 kommentar:

  1. Fotot med kulorna tycker jag är så vackert!! Jo då alla fotona är fina men det fastnade i huvet på mej direkt ... Nu har jag börjat skriva i min blogg igen! Kram, ERlle

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid
-------------
Tulen iloiseksi kommentistasi

Kul att du hittade hit

Hoppas du ser något intressant..
Om du vill kontakta mig : tarja04@hotmail.com
Ha det bra och välkommen åter

Bloggarkiv