torsdag 5 maj 2011

Skogens lugn

Lite av det jag såg på min promenad i dag, satt ett tag på en sten o tänkte djupa tankar. 
Hade handskarna under rumpan så inte skulle bli kall, myrorna gick till attack så var tvungen att fortsätta min promenad.. Önskar dig en fin fortsättning på dagen, jag haft en bra dag.
-----
Vähän kuvia siitä mitä nöin metsässä tänään, istuin kivellä ja ajattelin syviä ajatuksia.
Hanskat pyllun alla, ettei tule kylmä, muurahaiset kävi kimppuun ja oli pakko lähteä jatkamaan matkaa.
Hyvää jatkoa päivällesi, minulla ollut hyvä päivä.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid
-------------
Tulen iloiseksi kommentistasi

Kul att du hittade hit

Hoppas du ser något intressant..
Om du vill kontakta mig : tarja04@hotmail.com
Ha det bra och välkommen åter

Bloggarkiv