söndag 2 januari 2011

NYTT ÅR i positiv anda

Ska verkligen försöka tänka positiva tankar i denna år, det är mitt enda löfte.
Gick en långpromenad i solskenet vilket var härligt, dock kände jag mig lite ensam , annars njöt jag av allt det vackra som jag fick se.
Allt gott till dig
----
Uusi vuosi on alkanut ja uskon että se tuo mukanaan onnellisia hetkiä minulle kuin myös sinulle.
Yritän tosissani ajatella positiivisia ajatuksia, se on ainoa lupaus jonka tein tänään kävellessäni kauniissa luonnossa auringon säteiden lämmössä..Hieman yksinäinen olo mutta muuten mahtava reippailu.
Kaikkea hyvää tälle vuodelle



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid
-------------
Tulen iloiseksi kommentistasi

Kul att du hittade hit

Hoppas du ser något intressant..
Om du vill kontakta mig : tarja04@hotmail.com
Ha det bra och välkommen åter

Bloggarkiv