tisdag 7 april 2009

Mormor

Fått en spinnrock från min rara mormor som gick bort för flera år sedan, hjulet har jag i stället för lampa i vardagsrummet. Har flera lampor annars så någon allmänbelysning behövs inte.
Spinnrocken kan monteras ihop, bara fotpedalen som fattas.Min egengjorda lampa som hänger där, har nog visat den förut, om inte så säg till så kan jag göra det.-------
Tämän rukin olen saanut kultaiselta mummoltani, hän nukkui pois jo kauan sitten, olohuoneessa lampun tilalla kun valoa riittää muutenkin.
Puuttuu jalkapoljin muuten sen voi kyllä laittaa kasaan, siis jos osaa.
Oma tekemäni lamppu riippuu siinä, olen kai näyttänyt sen jo aikaisemmin ja jos en niin laitappa palautetta niin tulee näkyville.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid
-------------
Tulen iloiseksi kommentistasi

Kul att du hittade hit

Hoppas du ser något intressant..
Om du vill kontakta mig : tarja04@hotmail.com
Ha det bra och välkommen åter

Bloggarkiv