torsdag 22 maj 2008

Vår och sommar, då händer det mycket i naturen.. Den här (på bilden) såg jag förra sommaren.. Är nog inte en vanlig "syrsa" för den var så stor, vet du vad den heter eller kallas..
snälla säg !
Tog en liten promenad till blomsterbutiken i morse. Gick runt och tittade på allt vackert men kunde inte riktigt bestämma mig, så jag högg tag i 2 st hänglobelior med rosa blommor. Har precis planterat dessa i en väggampel gjort av pil så klart, det passar ju min stil i övrigt.
Nu är det bara att vänta tills det börjar blomma..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid
-------------
Tulen iloiseksi kommentistasi

Kul att du hittade hit

Hoppas du ser något intressant..
Om du vill kontakta mig : tarja04@hotmail.com
Ha det bra och välkommen åter

Bloggarkiv