söndag 18 maj 2008

Trollet som bor hos mig

Här ser du min trollkompis han är så fin och sitter mest tyst på sin bänk.. på morgonen tycker jag mig se att han har varit i farten, för ibland så har han lagt sig ner.. han är tydligen busig men bara när jag inte ser det . Både han och jag bodde tidigare på landet nära skogen och naturen.. som vi trivdes.. nu är det lite svårare att smita ut och njuta av blommor och dess softer..
men det gör vi ändå.
Han verkar så ensam när han sitter där, jag borde nog sätta i gång och göra en gumma så det kunde kanske uppstå tycke mellan de.. det är ju vår trots allt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid
-------------
Tulen iloiseksi kommentistasi

Kul att du hittade hit

Hoppas du ser något intressant..
Om du vill kontakta mig : tarja04@hotmail.com
Ha det bra och välkommen åter

Bloggarkiv