tisdag 20 maj 2008

Min uteplats

Blir bättre och bättre när blommorna kommer att växa med tiden, har några "Klockarankor"dvs det kommer att bli 2-4 m långa rankor på dessa.. om det vill sig väl.. testar första gången den här sorten.
Vill gärna ha lite insynskydd när jag sitter här ute, är inte van att ha folk så nära in på..
När det var soligt o varmt, blev det ganska så hett i min hörna.. gick inte att vara ute då.. borde ha någon slags solskydd också.. får tänka på det om det blir en solig sommar.. fast det vet man ju aldrig hur det kan bli.
Jag trivs så bra när jag får hålla på med blommor och göra i ordning med mina stenar o pinnar mm . Det är livskvalitet för mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid
-------------
Tulen iloiseksi kommentistasi

Kul att du hittade hit

Hoppas du ser något intressant..
Om du vill kontakta mig : tarja04@hotmail.com
Ha det bra och välkommen åter

Bloggarkiv